Saturday, September 4, 2010

Permata Baru Newcastle

Newcastle memulakan game di home mereka dengan kemenangan bergaya menewaskan Aston Villa 6-0..dengan hatrick daripada Andy Carroll..Carroll memang mantap..tapi tu aku tak kisah sebab memang dah lame pun aku tahu dia power..sejak sebelum Newcastle terjebak jatuh dari EPL lagi..

Wonderkid
Yang aku nak cerita kat sini player yang dia baru beli dari Perancis..iaitu Hatem Ben Arfa..Player ni muda lagi..dulu Arsene Wenger pun minat kat dia ni..kalau tak ambik Nasri aku rase dia ni dah lama ke Arsenal..Ben Arfa ni boleh main kat posisi midfield dengan bahagian sayap..

Season ni aku rase Newcastle pun boleh bersaing untuk dapatkan top 10 dalam liga..player2 dia pun mantap2 jugak macam kevin Nolan, Barton, Gutierrez, Carroll, Colocinni..tambah lak Ben Arfa ni..dan defend lagenda Arsenal..Sol Campbell..

No comments:

Post a Comment