Saturday, March 5, 2011

Misi Mencantas Man Utd

Malam ini Arsenal bakal melawan kunjungan Sunderland di Stadium Emirates. Kemenangan bakal merapatkan Arsenal dengan pendahulu Man Utd dengan jurang satu mata..Tapi masalahnya..Arsenal bakal beraksi tanpa tonggak utama iaitu Fabregas, Van Persie, Walcott dan Alex Song yang tercedera..


Persoalannya, Siapa yang akan bermula malam ini..tatkala beberapa key player tidak dapat bermain..untuk posisi penjaga gol, Szescny sekali lagi menjadi pilihan walaupun melakukan kesalahn mudah di Final Carling Cup baru ini..Koscieny kembali dan bakal berganding dengan Djourou di pertahanan tengah manakala Sagna dan Clichy di kiri dan kanan..

Samir Nasri mungkin akan mengambil tempat Cesc Fabregas di tengah, dibantu Oleh Jack Wilshere..Posisi DM menjadi persoalan sama ada Diaby, Denilson mahupun Aaron Ramsey..Bendtner yang menjaringkan hatrik menentang Leyton FA Cup Rabu lalu sekali lagi menjadi sandaran mengambil tempat Walcott,manakala Chamakh sebagai penggempur utama dengan ketiadaan Van Persie..Arshavin pula bermain di tempat biasanya, sayap kiri..

Sekiranya kemenangan berjaya dicatat malam ini..esok kita berharap Liverpool dapat menyekat Man Utd daripada mencatat kemenangan..huhu..

No comments:

Post a Comment