Wednesday, January 12, 2011

Siapa Bakal Diturunkan Menentang Ipswich??

Berdasarkan hasil pembacaan aku skuad yang akan dibawa terbang ke Ipswich malam ni adalah : Szczesny, Eboue, Djourou, Koscielny, Gibbs, Arshavin, Song, Ramsey, Rosicky, Walcott, Bendtner, Fabianski, Van Persie, Chamakh, Fabregas, Clichy, Denilson, Miquel, Wilshere, dan Vela..

Namun tidak dapat dipastikan lagi..Sagna sudah pasti tiada keranapenggantungan perlawanan..Szczesny akan bermula di posisi keeper malam ni..sementara pertahanan sudah pasti Eboue, Djourou, Koscielny dan Gibbs..kerana Squillaci dan Vermaelen masih lagi injured manakala Clichy sebagai sub, rehat sikit bagi menghadapi game EPL weekend ni..

Di tengah pula kemungkinan besar Ramsey akan bermula buat pertama kali selepas injured teruk tahun lalu..akan digandingkan dengan Song dan Rosicky di tengah..Fabregas, wilshere dan Denilson di bangku simpanan.

Ramsey, penampilannya dinantikan

Manakala serangan, Wenger pasti mencuba untuk menurunkan Arshavin dan Bendtner yang kurang memberansangkan ketika FA Cup Sabtu lalu sambil dibantu oleh Walcott..Van Persie dan Chamakh di bahagian simpanan. Tiada Nasri dalam list ni sebab dia dikatakan mengalami cedera ringan..baik bagi rehat dari ambik risiko.lagipun ni baru 1st Leg..banyak game yang lebih mencabar lagi lepas ni..Harap Arsenal menang juagk 3-0 malam ni!!Yeah

2 comments:

  1. bg menan byk skt mlam ni..t second leg leh trunkn team B.. xpon reserve team..

    ReplyDelete