Sunday, August 8, 2010

3 Pemain Arsenal Dipanggil Mewakili England

Jurulatih England, Fabio Capello telah menamakan 3 pemain dari Arsenal sebagai pemain baru dalam skuad England bagi menghadapi perlawanan persahabatan menentang Hungary rabu ni..Mereka adalah Kieran Gibbs, Jack Wilshere dan Theo Walcott.

Wilshere paling muda dalam England
Theo Walcott, Darrent Bent dan Adam Johnson semuanya dipanggil semula selepas digugurkan oleh Capello daripada skuad di Afrika Selatan bulan lalu..


Goalkeeper Robert Green dan David James digugurkan dan memberi peluang kepada keeper baru iaitu Paul Robinson, Ben Foster dan Joe Hart..Pertahanan Michael Dawson juga kembali menggantikan tempat Rio Ferdinand yang masih injured. Carlton Cole, Ashley Young dan Jagielka juga kembali ke skuad England.

Antara mereka yang tidak disenaraikan adalah Upson, Warnock, Ledley King, Carrick, Joe Cole, Lennon, Wright Philips, Crouch dan Defoe..perlawanan peringkat antarabangsa ini diharap dapat memberi pengalamn kepada trio Arsenal itu..tapi harap-harap juga tiada risiko untuk injured bagi menghadapi Liverpool hujung minggu depan..

SKUAD PENUH:

KEEPER: Robinson, Foster, Hart
DEFEND: Wes Brown, Ashley Cole, Gary Cahill, Michael Dawson, Kieran Gibbs, Phil Jagielka, John Terry,Glen Johnson
MIDFIELD: Barry, Gerrard, Lampard, Wilshere, Walcott, Adam Johnson, James Milner, Ashley Young
STRIKER: Wayne Rooney, Darrent Bent, Bobby Zamora, Carlton Cole

No comments:

Post a Comment