Saturday, August 7, 2010

Mexes Masuk Arsenal?

Dengan keadaan Arsenal yang kehilangan Gallas, Campbell, Silvestre dan Senderos..Arsenal memang wajar mendapatkan sorang lagi defend tengah..sebab takut-takut nanti Vermaelen ke atau Koscielny ke injured tak ada dah yang power nak back up..tu lah punca kita lost sesaon lepas..bila Gallas ngn Vermaelen injured..Defend rapuh sangat..Tahun ni tak akan nak bagi Djourou je back up..tak power lagi tu..

Mexes
Berdasarkan laporan dari media La Repubblica, Mexes sedang dalam radar Arsene Wenger dan mungkin akan dibawa ke Emirates dengan tawaran yang berpatutan. Dengan kehadiran Nicolas Burdisso dari Inter ke AS Roma menyebabkan Mexes tak dapat bermain untuk 1st 11..dan ini menguatkan lagi spekulasi Mexes untuk berpindah..

Mexes dilaporkan menolak tawaran dari Juventus dan nilai Mexes dijangka bernilai 9million..Wenger memang suka yang murah-murah dan dari France ni..Selain Arsenal, Manchester City juga dikatakan berminat untuk mendapatkan khidmatnya..City selalu menyibuk..mentang-mentanglah kaya..hadui..




No comments:

Post a Comment